تخصیص زمین جهت ساخت فرهنگسرای شهرستان بن / بن پیشتاز در راه اندازی سمن ها

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۷:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۹۳۶
تخصیص زمین  جهت ساخت فرهنگسرای شهرستان بن /  بن پیشتاز در راه اندازی سمن ها
فرماندار شهرستان بن از تخصیص زمین جهت ساخت فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد .

به گزارش برنا از شهرکرد؛ فرماندار شهرستان بن در ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان گفت : شهرستان بن از لحاظ سرانه فضای ورزشی در استان رتبه پنجم را داراست.

 اکبریان با اشاره به پیشرفت 70درصدی سالن سرپوشیده ورزشی وردنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

وی گفت: با توجه به اینکه این شهرستان نیاز به یک سالن ورزشی سقف کوتاه جهت برگزاری ورزش های رزمی دارد سعی می کنیم در سال جاری با وجود اینکه پروژه های نیمه تمام در اولویت می باشند کلنگ این ساختمان در سال جاری زده  شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل زمین جهت ایجاد فرهنگسرای بن حل شده است و امیدواریم امسال شاهداجرایی شدن این پروژه باشیم .

اکبریان یا اشاره به اینکه در این شهرستان ظرفیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی وجود دارد گفت: این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در بحث کشت گیاهان دارویی ، گل محمدی، و در ختان مثمر در اراضی شیبدار و کم آب دارد .

وی به تلاش مسئولین این شهرستان جهت اشتغال زایی برای جوانان فارق التحصیل و بیکار گفت جوانان فارالتحصیل بیکار بومی شهرستان  که می توانند در حوزه کشت گیاهان دارویی فعالیت کنند نام نویسی می شوند و بخشی از اراضی منابع طبیعی با حمایت های مسئولین این شهرستان می شود که در بحث اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی موثر می باشد .

اکبریان با بیان اینکه مشکل عمده در بحث سرمایه گذاری در بن مبحث آب است گفت: پروژه هایی که به کمترین آب نیاز دارند در شهرستان پیشنهاد داده می شود.

 فرماندار بن از راه اندازی مرکز مشاوره و کاریابی  و ایجاد بانک اطلاعاتی از متقاضیان جویای کار در این شهرستان خبر داد و گفت :کاریابی و تناسب دادن کار با فن متقاضیان ثبت نام شده از مهم ترین وظایف این مرکز می باشد

وی با  بیان اینکه حضور معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و پیگیری مستمر وی باعث پیشرفت و پیگیری مصوبات جلسات شده است گفت: بالا بردن آگاهی مردم در خصوص آسیب های اجتماعی از دیگر فعالیت های بسیار خوب مجمع خیرین ازدواج و ساز مان های مردم نهاد فعال در این شهرستان بوده است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در این نشست از حضور همیشگی  مسئولان و سازمان های مردم نهاد فعال در جلسات ستاد ساماندهی شهرستان بن قدردانی کرد.

حسین زمانی گفت: در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مصوب شد تا فضاهای دولتی بلااستفاده را مسئولین در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار داده شود و امیدواریم در سال جاری و آینده یک فضا به عنوان خانه جوان یا فرهنگسرا ساخته شود

وی با بیان اینکه اکثر فضا ها در اختیار بخش ورزش است گفت باید مسئولین فضاهای بیشتر ی را جهت فعالیت جوانان و سمن ها قرار دهند زمانی گفت شهرستان بن در تشکیل سازمان های مردم نهاد و جوانان دغدغه مند در استان پیشتاز است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز