تیم فوتبال یعثت کرمانشاه با نتیجه ۲ بر صفر از سد ملی‌پوشان تبریز عبور کرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۳۳۰۱۷۵
تیم فوتبال یعثت کرمانشاه با نتیجه ۲ بر صفر از سد ملی‌پوشان تبریز عبور کرد
هفته آینده نیز بعثت کرمانشاه روز چهارشنبه 29مهر 94 به مصاف تیم رده سومی اکسین البرز خواهد رفت.

بعثت کرمانشاه 2- 0 ملی‌پوشان تبریز از پیش رو برداشت تا در دومین بازی خود  گام دوم را هم بعثت محکم بردارد.

und (3)

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور دو تیم بعثت کرمانشاه و ملی پوشان تبریز در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان زاگرس نشینان کرمانشاهی با دو گل تیم تبریزی را شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد.

پدرام قاضی‌پور بازیکن18ساله و با آتیه کرمانشاهی بعثت کرمانشاه در لیست18نفره تیم بعثت کرمانشاه در این بازی قرار گرفته بود.

بعثت کرمانشاه با این بازیکنان وارد زمین بازی شد که عبارتنداز: 12-محسن میرزائیان88-جمال حق شناس 22- صابر خوشنام14- هادی رمضانی (از دقیقه65محمد ذوالفقاری)4-مهرداد رضایی 20-نادر احمدی(کاپیتان) 13-سعید بابایی(از دقیقه79فرشاد باوندپور) 10-سجاد سیاه کمری 9-ایوب سبحانی پور(از دقیقه83محمد احمدی) 19-علیرضا امیری‌نسب

عبدالرضا سروندی سرپرست تیم برعهده داشت و بهنام سراج به عنوان سرمربی تیمن را هدایت کرد

اما ملی‌پوشان تبریز با این  بازیکنان به مصاف تیم بعثت کرمانشاه آمده بودند:40 -عقیل رمضانی 23-بهزاد نوروزی 3-علی طالبی 4-محسن میر اسماعیلی 2-امیر ریحانی 13-حسین خاکپور 6-مهدی رضاخانی 7-امیر نژاد تیموری 10-کریم باقری 8-محمد رضا فرامرزی 9-فیروز پاشاپور ، ولی غلامی( سرپرست) ، فرزاد بهزادی( سرمربی).

داور وسط:مرتضی عابدی(از قزوین) کمک داور اول:محمد حیدری(از تهران)کمک داور دوم:مجید سربندی(از تهران) داور چهارم:پیام ساری اصلانی(از کرمانشاه)

ناظر فدراسیون:مهدی بوجاریان

کارت زرد:(جمال حق شناس)‚ (علیرضا امیری نسب دقیقه51),(پوریا خضری دقیقه72) بعثت کرمانشاه

(بهزاد نوروزی دقیقه52),(حسن بیابانی دقیقه66),(امیر نژاد تیموری دقیقه80) ملی پوشان تبریز

und (1)

در بازی که بعثت کرمانشاه با یک بازی برتر توانست ملی پوشان تبریز را در هم بشکند مسئولین،پیشکسوتان،اصحاب رسانه و تماشاگران کرمانشاهی اسنقبال بسیار خوبی را از این بازی بعمل آوردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند دقیقه  14نفوذ زیبای پوریا خضری و سانتر دقیق او به سبحانی پور رسید و سبحانی ضربه سر محکمی روانه دروزه ملی پوشان کرد که توپ با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا اولین خطررا بعثت کرمانشاه بر روی دروازه ملی پوشان تبریز ترتیب داده باشد.

اما این ضربه سر را امیر نژادتیموری با شوتی سرکش پاسخ داد، ولی توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

اما دقیقه 19 سانتر زیبای سعید بابایی با ضربه سر محکم وفنی علیرضا امیری نسب همراه شد و توپ برای بار اول به تور دروازه ملی پوشان تبریز باز شد تا برای دقایقی ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه با شور هواداران کرمانشاهی منفجر شود.

نادر احمدی کاپیتان تیم  در دقیقه 40 بازی خوب خود را با قرار دادن خود جلوی توپ و خریدن یک گل تکمیل کرد که این حرکت نادر احمدی تشویق تماشاگران و نیمکت بعثت کرمانشاه را در پی داشت.

نیمه نخست با اعلام دو دقیقه وقت تلف شده به پایان رسید.

دقیقه 58 باز هم نفوذ پوریا خضری و سانتر او به دهانه دروازه توپ مقابل علیرضا امیری‌نسب قرار گرفت، اما امیری نسب تنها یک قدم کم آورد تا مدافع ملی پوشان توپ را دفع کند، اما این پایان کار نبود و سجادسیاه کمری با شوتی سرکش و فنی توپ را برای دومین بار درون دروازه ملی پوشان تبریز قرار داد تا ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه غرق در شادی شود.

دقیقه 60 باز هم سجاد سیاه‌کمری می‌توانست گلزنی کند، اما توپ با کمترین اختلاف ممکن و میلیمتری از کنار تیر عمودی دروازه ملی‌پوشان به بیرون رفت تا آه از نهاد تماشاگران و نیمکت بعثت برخیزد.

دقیقه 68 ضربه کاشته نادر احمدی را سجاد سیاه کمری با ضربه سر فنی همراه کرد، اما عقیل رمضانی توپ را با شیرجه بلند گرفت.

تیم ملی پوشان تبریز در ادامه بازی حملات جسته گریخته‌ای را با ارسال‌های بلند انجام داد، اما مدافعان مستحکم بعثت کرمانشاه به زیبایی این توپ‌ها را دفع کردند ودر دو صحنه خطرناک بعثت کرمانشاه از طریق محمد احمدی‌صاحب دو موقعیت بسیار خوب شد اما با کم دقتی احمدی این موقعیت‌ها هدر رفت.

در پابان بعثت کرمانشاه با همان نتیجه 2بر صفر ملی پوشان تبریز را شکست داد و با 6امتیار و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول گروه اول لیگ دسته دوم قرار گرفت.

گفتنی است که هفته آینده نیز  بعثت کرمانشاه روز  چهارشنبه 29مهر 94 به مصاف تیم رده سومی اکسین البرز خواهد رفت.

und (2)

 

نظر شما