تیم‌های برتر رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور شناخته شدند

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۸:۰۷
کد خبر: ۳۳۰۲۶۸
تیم‌های برتر رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور شناخته شدند
تیم‌های بیمه‌رازی و ستارگان ساری در کشتی آزاد و تیم‌های بیمه‌رازی و سینا صنعت ایذه در کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافتند.

رقابت‌های مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در اسلام‌آباد غرب در حالی خاتمه یافت که  تیم‌های بیمه‌رازی و ستارگان ساری در کشتی آزاد و تیم‌های بیمه‌رازی و سینا صنعت ایذه در کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  نتایج روز اول این مسابقات بدین شرح است: در کشتی آزاد تیم‌های گروهA؛ در دیدار نخست بیمه‎رازی 6  بر 2 از سد شهرداری همدان گذشت، بیمه‌رازی 6 بر 2 گاز مازندران را مغلوب ساخت و  شهرداری همدان 5  بر 3 گاز مازندران  را شکست داد.

اما رقابت‌های گروه (B) با حساسیت بیشتری دنبال شد در پایان  تیم ستارگان ساری 8 بر صفر دانشگاه پیام‌نور مازندران را برد،

ستارگان ساری 5  بر 3 گروه ساختمانی کفایتی مشهد را ناگام گذاشت،  گروه ساختمانی کفایتی مشهد 8 بر صفر دانشگاه پیام‌نور مازندران را از پیش‌ رو برداشت.

نتایج کشتی فرنگیگروه A: نیز عبارتنداز: بیمه‌رازی 8  بر صفر هیأت کشتی قم را از گردونه مسابقات خارج کرد،

بیمه‌رازی 6 بر 2 پاس قوامین را ناگام کرد، پاس قوامین 4 بر 4 هیأت کشتی قم  مساوی کرد، ولی به خار این که  پاس به دلیل امتیاز مثبت بیشتر برنده شد.

اما در گروه (B)  رقابت‌ها نزدیک به هم بود و  سینا صنعت ایذه 5 بر 3  پدیده دوکوهه اندیمشک را برد، دانشگاه پیام‌نور 5 بر 3 شهرداری همدان پیروز شد، پدیده دوکوه اندیمشک 7 بر یک شهرداری همدان را مغلوب ساخت، سینا صنعت ایذه 8 بر صفر دانشگاه پیام‌نور را شکست داد، پدیده دوکوهه اندیمشک 5 بر 3 از سد دانشگاه پیام‌نور عبور کرد، سینا صنعت ایذه 6 بر 2 شهرداری همدان را ناگام کرد.

امروز بعدازظهر در رقابت‌های کشتی فرنگی برای کسب مقام سوم کشتی‌گیران تیم‌های پدیده دوکوهه اندیمشک – پاس قوامین بر روی تشک سرشاخ خواهند شد و در کشتی آزاد نیز گروه ساختمانی کفایتی مشهد با شهرداری همدان در مقابل هم  صف‌آرایی خواهند کرد.

مسابقه فینال در کشتی فرنگی هم  بین تیم‌های؛ سینا صنعت ایذه و  بیمه‌رازی برگزار خواهد شد و در  کشتی آزاد: ستارگان ساری با  بیمه رازی  دیدار خواهند کرد.

گفتنی است که در پایان این مسابقات سه تیم برتر جواز حضور در دومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که آذر ماه در کشورمان برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

شایان ذکر است در مرحله اول این رقابت‌ها که روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد ماه به میزبانی کرج برگزار شد تیم کشتی بیمه‌رازی در هر دو رشته آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

نظر شما