رضا فرخشاهی اعلام کرد:

برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۲:۳۷
کد خبر: ۴۲۷۰۶۶
برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در کرمانشاه
جلسه ستاد استانی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، در این جلسه که با حضور اعضای ستاد اجرایی، مسئولین کمیته های ۱۱ گانه و مسئولین شهرستانی برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی در اجرای برنامه های دهه کرامت و حضور کاروان رضوی در استان کرمانشاه تاکید شد.

در این نشست رضا فرخشاهی نماینده آستان قدس رضوی در جشن های بین المللی زیرسایه خورشید در کرمانشاه، میزبانی کاروان رضوی (خادمان وسفیران آستان قدس رضوی) را فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن فرهنگ رضوی در استان دانست و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که با استفاده از ظرفیت سفیران کاروان رضوی، ضمن ایجاد یک جریان فرهنگی، تلاش خود را برای تبدیل این جشن ها به یک رویداد بزرگ فرهنگی بکار گیریم.

وی انجام تخصصی کارها در حوزه فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در برنامه های دهه کرامت و برگزاری جشن های دهه کرامت در تلاشیم ضمن عمق بخشیدن به فعالیت ها، برنامه های این ایام را در بهترین شرایط و در شان امام هشتم اجرا کنیم.

فرخشاهی با اشاره فعال شدن ستاد سیاست گذاری و ستاد اجرایی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه افزود: ۱۱ کمیته اجرایی در این زمینه ایجاد شده است که هر یک در حال تدوین برنامه و فراهم کردن مقدمات اجرایی در حوزه های تخصصی خود هستند.

وی تعظیم شعائر، فرصت سازی تبلیغی، پاسخ به نیازهای معرفتی مردم، مقابله با تفکرات افراطی، کمک به ترویج فرهنگ زیارت از راه دور، ارائه الگوی رفتاری اهل بیت(ع) به ویژه برای نسل جوان در سایه تبیین شخصیت علمی، اخلاقی و رفتاری قائم آل محمد(ص) و تمرکز بر شعار واحد همدلی و همزبانی در سبک زندگی اهل بیت(ع) را به عنوان اهداف و سیاست های محوری برنامه های دهه کرامت و حضور کاروان رضوی در کرمانشاه عنوان کرد.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی برنامه های اجرایی ایام دهه کرامت، اعضای کمیته های اجرایی و نمایندگان شهرستانی به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید حاضرین ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء، افطار را مهمان سفره علی بن موسی الرضا(ع) بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز