تقدیر دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشور مردم استان کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۵:۴۶
کد خبر: ۴۳۴۰۵۰
تقدیر دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشور مردم استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه متن این پیام به شرح زیر است:

استقبال پرشور و صمیمی مردم نجیب و غیور استان کرمانشاه، این مرزبانان دلاور مرزهای عزّت و استقلال و آزادگی میهن اسلامی از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه ‏ای دیگر از همبستگی، پیوند و همدلی مردم عزیزمان با خادمان خود را به نمایش گذاشت.

این استان که در دوران های مختلف تاریخ کشور، حافظ امین و استوارِ مرزهای راهبردی سرزمین بزرگ ایران بوده است. به‏ ویژه؛ مقاومت‌ها و رشادت‏های مردم آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان دفاع مقدس در کتیبه تاریخ بالنده و پایدار خواهد ماند.

تاریخ این سرزمین زیبا، حاکی از توانمندی، اراده و نیک اندیشی مردمی است که با قومیت ها، زبان ها و مذاهب گوناگون طی قرون متوالی در کنار هم دوستی و همزیستی‏ مسالمت ‏آمیز داشته و این میراث ارزشمند و سازنده را به نسل‏های بعد منتقل کرده‌اند.

این خطة پرآوازه، هم ‏اکنون با ظرفیت‏ها و توانمندی‏های مطلوب که با اجرای پروژه عظیم آبرسانی و وصل به شبکه راه آهن سراسری و طرحهای متعدد ارتباطی، صنعتی و کشاورزی در شرائط جدیدی از جهش اقتصادی قرار گرفته است با بهره گیری از نیروی انسانی پر انگیزه و متخصص می‌تواند به یکی از قطب‏های تولید داخلی، بویژه در زمینه محصولات کشاورزی تبدیل شده و ضریب امنیت غذایی کشور را افزایش دهد.

بر خود فرض می‌دانیم به پاس حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم شریف این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، علمای بزرگوار و پیروان تشیّع و اهل تسنن، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنیم.

امیدواریم به یاری خداوند بزرگ و با بهره‏ گیری مطلوب از ظرفیت‏ها و قابلیت‏های استان و تسریع در اجرای تصمیمات و برنامه ‏های مهم دولت در این سفر، گامی مؤثر برای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات برحق و به جای مردمان شایستۀ این خطه برداشته شود.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز