فرماندار روانسر:

انتخابات مسیر و آینده کشور را ترسیم می کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۴۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۱۱۰۵
فرماندار شهرستان روانسر گفت: برگزاری انتخابات مسیر پیشرفت و آینده کشور را ترسیم می کند و باید مشارکت مردم در آن پرشور باشد تا بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم تحقق پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، حسین ویسمرادی در خطبه های قبل از نماز جمعه روانسر افزود: با برگزاری  انتخابات برای آینده  تمام جمعیت کشور تصمیم گیری می شود و حضور و مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته  لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: بهترین عرصه برای بیان آزادی در هر کشوری برگزاری انتخابات است و اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند.

فرماندار روانسر ادامه داد: همه تلاش ها و امکانات و تمهیدات لازم بکار گرفته شده تا انتخاباتی سالم ، قانونمند و عادلانه در روانسر برگزار شود و شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت  باشیم.

ویسمرادی اضافه کرد: در انتخابات شوراها 434 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان روانسر ثبت نام کردند که برای شهر روانسر 46 نفر و  شهر شاهو 15 نفر ثبت نام شده اند.

وی اظهار داشت: با بررسی صلاحیت ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت در شهرستان 17 داوطلب در شهر روانسر  و سه داوطلب در شهر شاهو احراز صلاحیت نشده اند که احتمال تایید و یا رد کاندیداها در مراحل بعدی وجود دارد.

فرماندار روانسر با قدردانی از تلاش های و خدمات مجموعه بهداشت و درمان که در تامین سلامتی مردم نقش اصلی را بر عهده دارند افزود: این عزیزان با تلاش های مستمر و شبانه روزی هم خدمات ارزنده ای به جامعه ازائه می کنند و هم از حقوق بهداشتی ما دفاع می کنند.

حسین ویسمرادی با تبریک فرارسیدن هفته معلم افزود: همه ما از اندیشه ها ، توانایی و علم و آگاهی معلم بهره بردیم و قدردان و سپاسگزار  تلاش های دست اندرکاران امر آموزش هستیم.

وی با بیان اینکه اخلاص و تدین در معلمان جامعه موج می زند بیان داشت: این قشر از جامعه در تربیت نسلی آگاه و فهیم رسالتی خطیر و سنگین بر عهده دارند.

مقام عالی دولت در شهرستان روانسر گفت: معلمان کم حاشیه ترین قشر در جامعه هستند که با وجود مشکلات عدیده هموراه دلسوز و خدمتگزار هستند و برای مسیری که در پیش گرفته اند تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرند.

ویسمرادی با گرامیداشت روز کار و کارگر افزود: کارگران نقش اصلی را در چرخه اقتصادی و تولید کشور بر عهده دارند .


 

تصاویر

 

 

 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز