معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۴۲۱۵
معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرمان
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، روابط عمومی شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، با اعلام اینکه علی قرایی رئیس و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، همواره توجه قابل‌قبولی به روابط‌عمومی داشته‌اند، از این نگاه ویژه قدردانی کرد و گفت: سال گذشته کارگاه آموزشی برای روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها برگزار کردیم که موثر واقع شد.

معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرماناو از انتخاب روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های شهرستانی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات خبر داد و افزود: بدین ترتیب شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین روابط‌عمومی انتخاب شدند.

امیرخسروی با بیان اینکه این سه شهرستان براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: شاخص‌هایی نظیر انتشار اخبار، تهیه و تدوین خبر و گزارش مکتوب و یا ویدیویی از جلسات و ایوِنت‌های فوتبالی، تعامل با رسانه‌ها، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تعامل با هیئت فوتبال استان کرمان، ارائه برنامه کاری برای یک سال آینده و... در این ارزیابی مدنظر بوده است.

معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: علی قرایی، رئیس به اتفاق علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان از طریق ویدیو کنفرانس با هرکدام از مسئولان روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال این شهرستان‌ها (سید حمید هاشمی‌نسب و محمدعلی فروزانفر از سیرجان، محمدرضا صالحی جیرفت و علی پورحمیدی بم) ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از زحمات‌شان تقدیر کرد.

امیرخسروی افزود: در نشست روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های سراسر استان نیز در سال گذشته، از شهرستان‌های انار، کرمان و زرند تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز