پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۵۸۵۳
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیام مشترکی صادر نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه سوم خرداد یادآور رشادت و غیرت دینی و ملی عزیزترین فرزندان این آب و خاک است که با امتثال امر امام امت (ره) مجاهدانه کوشیدند و آزادی خرمشهر قهرمان را به ارمغان آوردند. ما در طول هشت سال دفاع مقدس پیروزی های زیادی را به نصرت و مدد الهی داشته ایم اما آزادسازی خرمشهر امتیازات ویژه ای داشته که آن را متمایز کرده و سالگرد آن را هر سال مورد نکوداشت و گرامیداشت قرار می دهد. این پیروزی خط بطلانی بر اندیشه 'ما نمی توانیم' بود و به ما ثابت کرد با توکل به خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (ع) و با ابتکار و خلاقیت و مجاهدت و برنامه ریزی صحیح می توان بر مشکلات فائق آمد و ناباورانه ترین پیروزی ها را به دست آورد و چه نیکو گفت آن پیر خوش ضمیر و عارف قرن، خمینی کبیر (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

ما در طول چهل و یک سالی که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، خرمشهرها در پیش داشته ایم و هر جا که رشادت و مجاهدت و فداکاری را در خدمت امتثال امر ولی قرار داده ایم به مدد الهی به پیروزی های بزرگ نائل شده ایم و حاج قاسم سلیمانی ها نیز در این سال ها با همین مبنا و مرام این چنین محور مقاومت را ساخته و پرداخته اند و با اتحاد امت اسلام شکست های مفتضحانه ای را نصیب استکبار جهانی و شیطان بزرگ نموده اند و ان شاء الله در ظفر بعدی در فاصله ای کوتاه شاهد آزادسازی قدس شریف نیز خواهیم بود. از درگاه خداوند متعال علو درجات برای یکایک مجاهدان طریق عدل و هدایت خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محمد جواد فدائی استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز