شناسایی متهمان جدید در پرونده فساد مالی اداره کل غله کرمان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۶:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۳
شناسایی متهمان جدید در پرونده فساد مالی اداره کل غله کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری افرادی در رابطه با پرونده فساد اداری یکی از مدیران کل استان کرمان خبر داد و گفت: «متهمان جدید خارج از سیستم اداری هستند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در تشریح آخرین وضعیت پرونده‌ی دستگیری مدیرکل شرکت غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار کرد: «پرونده در حال تحقیقات و بررسی است».

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان این‌که متهمان در بازداشت هستند افزود: «بازجویی از آن‌ها در حال انجام است و موارد تازه‌ای از این پرونده کشف شده است».

وی با اشاره به این‌که یکسری افراد جدید به متهمان اضافه شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: «متهمان جدید که دستگیر شدند خارج از سیستم اداری دولتی هستند».

گفتنی است ۱۲ خردادماه جاری، دادستان مرکز استان کرمان از دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داد و اظهار کرد: «در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان؛ اداره ‌کل اطلاعات به این پرونده ورود کرد».

وی ادامه داد: «پس از ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات، مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند».

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان این‌که پس از بازرسی از منزل نامبرده ۳۷ قطعه سکه طلا تمام بهار آزادی که از طریق نامشروع و ارتشا کسب شده بود کشف شد، افزود: «این سکه‌ها داخل یک اسباب‌بازی در منزل وی جاسازی شده بودند».

وی با اشاره به این‌که ۲۵ میلیون تومان کارت هدیه نیز که رشوه گرفته شده بود در محل خانه متهم توقیف شد، گفت: «یک باب منزل مسکونی که در پنج طبقه بنا احداث شده نیز توقیف شده است»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز