معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

شرافت و انسانیت وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورهاست

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۴
شرافت و انسانیت وجه تمایز پلیس ایران با دیگر کشورهاست
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در مقایسه پلیس ایران با سایر کشورها، باید فاکتورهایی چون شرافت و انسانیت را نیز لحاظ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در آیین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی رفسنجان از مشارکت خیران در عرصه‌های مختلف و خدمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر و عنوان کرد: تامین امنیت خود به خودی میسر نشده است، ماموریت‌ها و زحمات متعددی در حوزه امنیت برقرار است و ساعت‌ها فکر و انرژی و برنامه‌ریزی دارد‌.

وی ادامه داد: در هر استان و شهرستان نیز تفاوت در نوع ورود و کار نیروی انتظامی وجود دارد و آمادگی، به روز بودن و دانش می‌خواهد که نیروهای انتظامی از آن برخوردار هستند. دکتر بصیری به پیچیدگی به وجود آمده در جرائم و لزوم تحلیل و بررسی آنها اشاره داشت و بیان کرد: در مقایسه پلیس ایران با کشورهای دیگر، باید فاکتورهایی چون شرافت و انسانیت را نیز لحاظ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان باگرامیداشت یاد شهدای عرصه امنیت تصریح کرد: اقتدار زمانی است که در عین قدرت و ابهت، شرافت انسان‌ها را هم حفظ کنیم کاری که در آمریکا شاهد آن نیستیم.

گفتنی است این ساختمان با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان به همت خیر امنیت‌ساز و طی سه سال در زمینی به وسعت ۱۴۱۷ مترمربع احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز