کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۷۹۲۵
کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء گفت: «ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک خانه در شهر کرمان آگاهی یافتند».

وی ادامه داد: «در همین رابطه ماموران پایگاه امنیت عمومی با همکاری یگان امداد شهرستان کرمان پس از کسب اجازه از مقام قضایی موفق شدند در بازرسی از این محل، ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کنند».

سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، اضافه کرد: «کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد کردند».

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، یادآور شد: «پلیس با هرگونه اقدام غیرقانونی که باعث شود اقتصاد و امنیت و آرامش جامعه به خطر بیفتد برخورد می‌کند و از شهروندان نیز همواره انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز