مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

استعداد سنجی و استعداد یابی در حوزه های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۴
استعداد سنجی و استعداد یابی در حوزه های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استعداد سنجی و استعداد یابی در حوزه های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود تا ما بتوانیم نهایتاً کسب سکوهای قهرمانی در میادین آسیایی، جهانی و پارالمپیک را که بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیاست، به صورت مناسب داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان به محدودیت های منابع مالی هیئت اشاره و عنوان کرد: طبق گزارش مالی که ارائه شد، عددی مطرح شد که کلیت آن عدد با توجه به گستردگی این رشته ورزشی و انجمن هایی که زیرمجموعه آن هست، عدد پائینی است.

وی افزود: متأسفانه ما در سال 98 در زمینه اعتبارات هزینه ای کاهش بسیار چشمگیری را نسبت به سال ماقبل آن داشته ایم که این به دلایل شرایط بد اقتصادی کشور رخ داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از قدرشناسی جامعه جانبازان و معلولین استان کرمان نسبت به مسئولان این هیئت قدردانی کرد و گفت: شما قدردان زحمات دلسوزانی هستید که از جان، مال و وقت‌شان می گذرند تا بتوانند شرایطی را مهیا کنند، ورزش و فعالیت‌تان را ادامه دهید.

پاریزی از نخعی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمان به عنوان پدری دلسوز برای این هیات ورزشی یاد کرد و افزود: تردید نداشته باشد، اگر نیت خیر پشتوانه این فعالیت نبود با توجه به محدودیت منابع مالی و گستردگی رشته های ورزشی این هیات، این همه اتفاقات خوب رقم نمی‌خورد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز