دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

کفاشیان می‌تواند محور وحدت اهالی فوتبال برای انتخابات و اصلاح اساسنامه باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۹۴۶۹
کفاشیان می‌تواند محور وحدت اهالی فوتبال برای انتخابات و اصلاح اساسنامه باشد
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ما امروز بیشتر از همه چیز نیاز به یک فرمانده و رهبر در فدراسیون داریم که همه قبولش داشته باشند و محور وحدت و همدلی فوتبال برای اصلاح اساسنامه شوند و من اعتقاد دارم آقای کفاشیان با تجربه و درایتی که دارند این مهم را به سرانجام می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در گفت‌گوی تلفنی با رادیو ورزش اظهار داشت: در نشستی که با بهاروند داشتیم قرار شد فعلا سکوت کنیم تا در یک فضای آرام دوستان بتوانند اصلاح اساسنامه را به پیش ببرند اما تأکید کردیم دوستانی که امروز در فدراسیون مسئولیت این امر مهم را برعهده دارند باید جوابگوی عواقب آن در صورت عدم موفقیت در پیشگاه مردم که صاحب اصلی فوتبال هستند، باشند.

وی افزود: بنده کاری ندارم آقای کفاشیان دو میدانی کار هستند یا اینکه پشت پرده آمدنشان چیست، گرچه اعتقاد دارم هیچ پشت پرده‌ای ندارد و ایشان برای کمک به حل مشکلات امروز فوتبال کشور آمده اند و برایشان جایگاه مهم نیست که سرپرست فدراسیون باشند یا در هیئت رییسه، اما معتقدم ما امروز نیاز به وحدت و همدلی داریم و آقای کفاشیان با توجه به مقبولیت و محبوبیتی که در بین اکثریت اعضای مجمع دارند می‌تواند کِشتی فوتبال را به ساحل آرامش برساند و یک انتخابات سالم بر مدار قانون برگزار کند چون خودش در این زمینه ذینفع نیست و کمک می‌کند انتخابات سالمی برگزار شود.

دکتر قرایی در پاسخ انتقاد شدید مجری برنامه در مورد حضور کفاشیان در فدراسیون بیان کرد: ما امروز بیشتر از همه چیز نیاز به یک فرمانده و رهبر در فدراسیون داریم که همه قبولش داشته باشند و محور وحدت و همدلی فوتبال برای اصلاح اساسنامه شوند و من اعتقاد دارم آقای کفاشیان با تجربه و درایتی که دارند این مهم را به سرانجام می‌رسانند. اعضای مجمع آقای کفاشیان را به عنوان یک بزرگ‌تر که ورود کنند و انتخابات را برگزار کنند، قبول دارند و با توجه به صحبتی که با ایشان داشتم، فکر نمی‌کنم که دنبال گزینه خاصی باشند.

وی ادامه داد: آقای کفاشیان مورد اعتماد اعضای مجمع هستند، و این که الان آقای کفاشیان باید بیایند و ماجرا را مدیریت کنند، به این دلیل است که مدیرپروری نکردیم. اکثریت اعضای مجمع نظرشان این است که آقای کفاشیان در شرایط فعلی بیایند و کارها را انجام دهند و این موضع بیشتر به این دلیل است که همان طور که شاهد هستید امور پیش نمی‌روند.

دکتر قرایی با بیان این که آن چیزی که برای ما روشن شده ایشان می‌تواند یک انتخابات سالم برگزار کنند، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که ما نیاز داریم، آقای کفاشیان به دلیل تجربه‌ای که دارند، بیایند و کار را انجام‌ دهند

وی اذعان داشت: بزرگترین امتیازی که آقای کفاشیان دارند، این است که ایشان قصد کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارند.

دکتر قرایی با اشاره به اصلاح اساسنامه گفت: ما باید در اصلاح اساسنامه از منافع خودمان عبور کنیم و منافع فوتبال کشور را در نظر بگیریم تا بتوانیم کاری برای مملکت انجام دهیم.

وی اضافه کرد: چندی پیش در نامه‌ای عنوان کردم و هشدار دادم که حالا اعضای مجمع در جریان بسیاری از مور مربوط به اساسنامه نیستند، تمام عواقب مربوط به اصلاح اساسنامه متوجه اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال است.

 

نظر شما