تعطیلی تالار‌های پذیرایی در شهرستان جیرفت

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱۱
تعطیلی تالار‌های پذیرایی در شهرستان جیرفت
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: همه تالار‌های پذیرایی در این شهرستان بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر عطاپور وزیری در این خصوص اظهار داشت: فعالیت تالار‌های پذیرایی در شهرستان جیرفت بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با ۵۰ درصد ظرفیت و نظارت مرکز بهداشت آغاز شد.

او با بیان اینکه تالار‌های پذیرایی در شهرستان از اسفندماه تعطیل هستند افزود: این شروع فعالیت فقط یک روز انجام شد که از روز بعد مجدد با توجه به قرمز بودن شرایط شهرستان جیرفت فعالیت تالار‌ها تعطیل شد.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پیشگیری از بیماری کرونا گفت: تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی همچنان تعطیل هستند، در بازار و ادارات تیم‌های نظارتی برای نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شده است.

عطاپور وزیری اظهار داشت: متاسفانه در بعضی از ادارات کارمندان به بیماری کرونا مبتلا شدند و موضوع پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت پیگیری می‌شود.

او افزود: بیشتر در بحث آگاه سازی مردم فعالیت می‌شود، مراکز و خانه‌های بهداشت، شورا‌ها و دهیاری‌ها توجیه شدند که مردم را از این بیماری آگاه کنند.

عطا پور وزیری بیان داشت: محدودیت‌هایی که ایجاد شده برای جلوگیری از تجمعات است تالار‌های پذیرایی تعطیل هستند و اجازه برگزاری تجمعات داده نمی‌شود و اگر جایی تجمعی که مجوز نداشته باشد و برگزار شود برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: مردم باید آگاه باشند و رعایت کنند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع این بیماری بسیار موثر است.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی در منزل افزود: در صورت اطلاع از چنین مراسماتی که منجر به تجمع شود از طریق دادستانی با فرد برگزار کننده به صورت قانونی برخورد می‌شود.

باتوجه به شرایط بحرانی که در شهرستان جیرفت و جنوب استان کرمان ایجاد شده است از مردم خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز