بانوان کرمانی نایب قهرمان لیگ دو اتلون کشور شدند

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۰۳۶۵
بانوان کرمانی نایب قهرمان لیگ دو اتلون کشور شدند
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: رقابت‌های لیگ دو اتلون به علت شرایط پاندمی کووید ۱۹، تداوم آن و نبود شرایط برگزاری لیگ با همان تک مرحله خاتمه یافت و تیم بانوان آیفا کرمان عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ هادی طالبی با اعلام این خبر افزود: لیگ دو اتلون آقایان و بانوان در سال ۹۸-۹۹ مقرر بود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون ترای اتلون پس از مرحله نخست (بهمن ماه ۹۸ به میزبانی اصفهان) در سال جاری مراحل بعد خود را طی کند.

وی اظهار داشت: مسابقات به علت شرایط پاندمی کووید ۱۹، تداوم آن و نبود شرایط برگزاری لیگ پس از بررسی‌ها و تصویب هیات رییسه فدراسیون مقرر شد که لیگ دواتلن سال ۹۸-۹۹ با همان تک مرحله خاتمه یابد و عناوین نخست تا سومی این رقابت‌ها اعلام شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تیم سپاهان اصفهان در جایگاه نخست، آیفا کرمان در رتبه دوم و باشگاه سوارگاری شیریان به مقام سومی بخش تیمی لیگ دواتلن دست یافتند و تیم‌های آب قلیایی لوکساب، ستاره سرخ فردین و هیات قم به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.

طالبی با اشاره به اینکه این رشته بسیار سخت و مقام آوردن در آن دشواری خاصی دارد بیان داشت: تیم کرمان را خانم‌ها اسما بیگ‌زاده، حدیث مصباح، زهرا ملک پور و فاطمه احمدی تشکیل داده بودند که اسما بیگ‌زاده از کرمان در بخش انفرادی نیز نایب قهرمان کشور شد.

ورزش سه‌گانه یا تریاتلون (به فرانسوی: triathlon) یا مسابقات سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند و مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو هستند که مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.

سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز