استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان:

هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل قبولی داشته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۴۸۴
هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل قبولی داشته است
استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان با اعلام اینکه هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل‌قبولی داشته است، گفت: امیدواریم این عملکرد طی دو سال باقیمانده از دوره ۴ ساله، بتواند نتایج چشمگیر تری را روی بحث فوتبال کشوری داشته باشد.

رضا امیرسیف الدینی در گفت‌وگو با برنا به برگزاری جلسه هم اندیشی دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان کرمان با روسای کمیته‌های این هیئت اشاره و عنوان کرد: این جلسه بسیار مفید بود و بعد از مدت ها توانستیم به شکل حضوری در خدمت دوستان هیئت فوتبال باشیم.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان افزود: در این نشست، صحبت‌هایی به شکل کلی در ارتباط با اهداف هیئت فوتبال در سال ۹۹ از سوی رئیس، دبیر و نایب رئیس هیئت مطرح شد و برنامه‌هایی که قرار است صورت بگیرد تا حدودی بیان شد، امیدواریم این بحث کرونا زودتر پایان پیدا کند و ما بتوانیم برنامه ها را در بخش‌های مختلف در کمیته‌های مختلف اجرایی کنیم و پیش ببریم.

امیرسیف الدینی تصریح کرد: کمیته های مختلف برنامه‌های تدوین شده شان را که در اختیار هیئت گذاشته بودند، این جا به شکل گسترده تر بیان کردند و اکنون فقط منتظر این هستند تا بتوانند این برنامه‌ها را به شکل عملیاتی پیش ببرد.

 مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان ابراز داشت: در عین حال برنامه جامعی که در ارتباط با فوتبال استان توسط همکاران هیئت فوتبال تدوین شده بود، به شکل یک کتابچه در اختیار دوستان قرار گرفت.

امیرسیف‌الدینی  گفت: بحث های مختلفی در بخش‌های مختلف از این برنامه جامع، در این جلسه صحبت و بحث شد و نقطه نظرات همکاران و کارهایی که هر کمیته می توانست در این برنامه جامع، کمک حالِ هیئت فوتبال باشد بیان شد.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان به پیشنهاد دکتر قرایی ریاست این هیئت، مبنی بر برگزاری یک همایش فوتبال در استان به شکل بین المللی یا ملی اشاره کرد و عنوان کرد: در زمینه این پیشنهاد صحبت شد و قرار بر این شد در کمیته آموزش، رؤس کارهای مقدماتی که باید صورت گیرد، آماده شود و طی جلساتی، ضمن انجام هماهنگی های درون و برون استانی، در صورت امکان در پایان سال ۹۹ و در صورتی که وضعیت کرونا ادامه داشته باشد نهایتاً در سال ۱۴۰۰ بتوانیم همایش ملی فوتبال به شکل علمی را در سطح کشور برگزار کنیم.

 امیرسیف الدینی تصریح کرد: در این همایش ملی فوتبال از صاحب نظران مرتبط با این بحث دعوت به عمل می آید و  مقالات مختلفی که در زمینه فوتبال در حیطه های مختلف و سطوح دانشگاهی کار شده پذیرش می شوند.

 رییس هیئت ورزش های دانشگاهی بیان داشت: در طول این دو سالی که تیم مدیریتی جدید در هیئت فوتبال استان، کار را به دست گرفته ، خوب فعالیت کردند و امروز عملکردی که در سطح استان و کشور در بحث فوتبال مشاهده می شود، نشان دهنده این است، در ادامه فعالیت هایی که انجام می‌دادند، یک سری برنامه‌های جدیدی هم در بحث  فوتبال استان و کشور دارد صورت می‌گیرد که می توان به حضور تیم های موفق استان در کشور از جمله مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان که به شکل فعال در لیگ های مختلف فعالیت می کنند، اشاره کرد.

امیرسیف‌الدینی گفت: هیئت فوتبال استان کرمان، عملکرد قابل قبولی داشته و امیدواریم این عملکرد طی دو سال باقیمانده از دوره ۴ ساله بتواند نتایج چشمگیر تری را روی بحث فوتبال کشوری نیز داشته باشد و تیم های بیشتری را بتوانیم در سطح کشور در مقاطع مختلف داشته باشیم.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم فوتبال را در سطح استان به شکل گسترده تر و منطقی تر پیش ببریم و از مناطق مختلف پهناورترین استان کشور، بازیکنان مستعدی که سبب پیشرفت فوتبال استان و کشور شوند را شناسایی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز