توزیع تجهیزات ۱۸ خانه ورزش روستایی در کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۲۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۵۶۵
توزیع تجهیزات ۱۸ خانه ورزش روستایی در کرمان
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان از تجهیز ۱۸ خانه ورزش روستایی در ۱۳ شهرستان محروم این استان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرهاد نژاد فصیحی، در حاشیه مراسم توزیع تجهیزات 18 خانه ورزش روستایی استان کرمان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شد، اظهار داشت: با حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ۱۸ خانه ورزش روستایی تجهیز شد تا شمار خانه های ورزش روستایی استان به عدد ۱۸۸ برسد.

او به نیاز روستاییان به تجهیزات ورزشی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال های اخیر و در پی سیاست های وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نگاه ویژه ای به این بخش از کشور شده است.

نژادفصیحی از تلاش نمایندگان این هیئت در سطح استان مبنی بر ارتقا سطح ورزش روستاییان خبر داد و از حمایت های پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان و محمدی انارکی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در این راه قدردانی کرد.

او با اعلام اینکه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی طی امسال آموزش را محور اصلی فعالیت های خود قرار داده است، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شعار هر دهستان یک مربی، یک داور را محقق سازیم.

لازم به ذکر است تجهیزات ۱۸ خانه ورزش روستایی به میزان ۱۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ۱۳ شهرستان جیرفت، فاریاب، رودبار، ریگان (5 خانه ورزش)، فهرج، کهنوج، منوجان (دو خانه ورزش)، قلعه گنج، عنبرآباد، بم، کوهبنان، نرماشیر و رابر شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز شطرنج، صفحه دارت و ۲۵ عدد تاتامی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز