رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تراز مالی کشور در اوج تحریم‌ها مثبت است

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۰۵۸۹
تراز مالی کشور در اوج تحریم‌ها مثبت است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در اوج تحریم‌ها باز هم با خروج نفت از سبد ارزی کشور تراز مالی کشور مثبت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان افزود: منابع ارزی کشور ۸۰ میلیون دلار در سال بوده که همواره میزان مصرف ارزی یک دوم مصارف ارزی بوده است.

او ادامه داد: رفع مشکلات ارزی کشور در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم رفع مشکلات اقتصادی را در دستور کار دارد گفت: رفع مشکلات ارزی کشور در دستور  کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون جلسات متوالی با وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی و وزارت امورخارجه برگزار شده است.

با بیان اینکه دولت باید با تمام توان پای کار بیاید افزود: انتظار داریم در شرایط جنگ اقتصادی دشمن، دولت تمام تلاش خود را به کار بگیرد و اگر فرمانده اقتصادی کشور در جنگ به فکر مذاکره باشد نمی‌توانیم خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم جمهوری اسلامی ایران با عزم محکم و رویکرد اقتصاد مقاومتی، دشمن را در جنگ اقتصادی شکست خواهد داد گفت: بر کسی پوشیده نیست که دشمن به ما رحم نخواهد کرد و مذاکره جواب نمی‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقادات جدی در حوزه سرمایه‌گذاری استان کرمان وجود دارد که باید آنها را پیگیری کنیم افزود: قرار است به استان‌ها اختیارات ویژه داده شود تا در مباحث اقتصادی بهتر کار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز