کارشناس مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان:

بیشترین آمار زنان تحصیل کرده در کشور، مربوط به استان کرمان است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴۴
بیشترین آمار زنان تحصیل کرده در کشور، مربوط به استان کرمان است
کارشناس مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیشترین آمار زنان تحصیل کرده در کشور، مربوط به استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پروین سلاجقه در نشست صمیمی دختران شاغل اداره کل با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از زندگانی حضرت معصومه (س) گفت: دختران سرزمین ما همیشه اسوه شرافت و نجابت بوده و هستند و صبوری و عزت نفس از شاخصه های ممتاز آن ها است.

وی با بیان این که قدرت و توانایی زنان را در زمینه مدیریت نباید نادیده گرفت، گفت: همه زنان این توانمندی را دارند که در مسئولیت ها و پست های مدیریتی، عالی ظاهر شوند و بتوانند حرکت آفرین و جریان ساز باشند.

کارشناس مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان افرود: همه ما باید خوب زیستن را بیاموزیم تا بتوانیم از زمان و لحظه لحظه زندگی مان بهره ببریم.

سلاجقه با بیان آمار زنان تحصیل کرده در استان کرمان گفت: ما در کشور،  رتبه اول زنان تحصیل کرده در کشور را داریم که همه باید بکوشیم تا این جایگاه را حفظ کنیم.

وی گفت: بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین کارکنان خانم در آموزش و پرورش استان برقرار است که این همدلی می تواند بسیار موثر باشد و منشا اقدامات و همکاری های ارزنده ای شود.

کارشناس مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ما علاوه بر مدیریت زمان باید مدیریت زمان حال را هم داشته باشیم، باید نگرانی های گذشته را پاک کنیم و از زمان حال لذت ببریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز