قضاوت داوران کرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۴۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴۵
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: سیدرضا مهدوی به عنوان داور و امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی به عنوان کمک داور، هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور را سوت می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص اظهار داشت: با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و دوم لیگ برتر به سیدرضا مهدی داور کرمانی سپرده شد.

او با اعلام اینکه دیدار این دو تیم روز دوشنبه ۹ تیرماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد، افزود: همچنین با ابلاغ این کمیته، امیررضا آشور ماهانی دیگر نماینده استان کرمان به عنوان کمک داور اول و حمید سبحانی به عنوان کمک داور دوم وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

امیرخسروی تصریح کرد: احمد محمدی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی فر به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: احد سلطانی کمک‌داور شایسته کرمانی هم در کوبل داوری بازی شهرخودرو مشهد و ذوب‌آهن اصفهان حضور دارد.

او گفت: این بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در شهر مشهد برگزار می‌شود.

امیرخسروی افزود: در این دیدار رضا کرمانشاهی داور وسط، حسین انتظاری کمک‌داور، احد سلطانی کمک‌داور و علی بای داور چهارم این رقابت خواهد بود و ناظر داوری هم علیرضا یزدانی است.

او تصریح کرد: این بازی روز یکشنبه، ۸ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اسامی داوران دیدار سپاهان و گل گهر سیرجان مشخص شده است، بیان داشت: امیر عرب براقی به عنوان داور اول (وسط)، رحیم حاجیلو داور دوم، محسن بابایی داور سوم، روح شریفی داور چهارم و حسین شکور به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز