موافقت مدیرعامل بانک کشاورزی با امهال وام کشاورزان جنوب استان کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۸
موافقت مدیرعامل بانک کشاورزی با امهال وام کشاورزان جنوب استان کرمان
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: با موافقت مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان امهال وام کشاورزان جنوب استان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ذبیح‌الله اعظمی ساردویی در خصوص مصوبات سفر مدیران عامل بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون به استان کرمان، اظهار داشت: اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان نشست مشترکی را با حضور مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، اتاق بازرگانی، کشاورزان پیشرو، روسای سازمان‌های کشاورزی شمال و جنوب استان کرمان، رئیس سازمان صنعت و معدن استان برگزار کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست با مدیران عامل بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون مقرر شد تسهیلات مختلفی در اختیار کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش قرار بگیرد، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به منظور تامین سرمایه درگردش باغات، صادرات محصولات کشاورزی، گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و امور آب و خاک تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان در استان کرمان قرار می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با موافقت مدیرعامل بانک کشاورزی امهال وام کشاورزان جنوب استان کرمان تصویب شد، ادامه داد: کشاورزان جنوب کرمان به واسطه شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید قیمت محصولات، زیان سنگینی را متحمل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برنامه اعلامی و سرمایه اختصاص داده شده توسط بانک توسعه تعاون ایجاد 10 هزار شغل در استان کرمان است، عنوان کرد: مقرر شده تا تسهیلات به سهولت در اختیار متقاضیان  قرار بگیرد و از نظر دریافت وثیقه شرایط آنها مدنظر قرار گرفته شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: حضور مدیر عامل بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون در استان کرمان موجب خوشحالی مردم، کشاورزان و سرمایه‌گذاران شد زیرا می‌توانند از تسهیلات و شرایط فراهم شده توسط این بانک‌ها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز