مدیر کل کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد:

توزیع ۸ هزار سبد کالا بین دانش آموزان نیازمند استان کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۶:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۲۸۴۶
توزیع ۸ هزار سبد کالا بین دانش آموزان نیازمند استان کرمان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان از توزیع هشت هزار سبد کالا به مناسبت دهه کرامت بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت دهه کرامت توسط این نهاد در استان کرمان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دنیای دخترانه من ویژه دختران همکاران و مددجویان تحت حمایت، برگزاری مسابقه عکس از جشن خودجوش خانگی با موضوع فدای دخترم، تهیه فیلم با موضوع تکریم و تجلیل از دختران خانواده مددجویان تحت حمایت و همکاران و طراحی پوستر تبریک روز دختر ازجمله برنامه‌های مهم کمیته امداد استان کرمان به مناسبت دهه کرامت است.

او از توزیع هشت هزار سبد کالا به مناسبت دهه کرامت بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند در استان کرمان خبر داد و افزود: این تعداد سبد کالا با همکاری آموزش‌وپرورش استان کرمان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

صادقی در ادامه بابیان اینکه برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی نقش مؤثری بر توانمندسازی مددجویان دارد گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در طرح شوق زیارت زمینه حضور بیشتر مددجویان و نیازمندان را در اردو‌های زیارتی فراهم کنند.

او از فراهم شدن زمینه حضور ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در اردو‌های زیارتی طی پارسال با کمک خیران خبر داد و بیان داشت: از این تعداد مددجو ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور یافتند و مابقی نیز به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام‌شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد به‌منظور جذب کمک‌های خیران برای اعزام نیازمندان به سفر‌های زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی مشرف نشده‌اند و یا از آخرین سفر آن‌ها به مشهد مقدس مدت‌زمان زیادی گذشته است.

او ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir»، مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* با کمک‌های خود زمینه اعزام مددجویان و نیازمندان به اماکن مذهبی را فراهم کنند.

 

نظر شما