برگزارکنندگان مراسم جشن تولد در جیرفت بازداشت شدند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۹۴۸۳
برگزارکنندگان مراسم جشن تولد در جیرفت بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت دو نفر در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: «این افراد به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری مراسم جشن کرده بودند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی اظهار کرد: «با عنایت به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوع بودن مراسمات جشن، عزا و تجمعات، شامگاه گذشته دو نفر از افرادی که اقدام به برگزاری مراسم جشن آن هم از نوع غیرضروری (برگزاری جشن تولد) گرفته بودند با حکم دادستانی بازداشت شدند».

وی گفت: «پس از کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر برگزاری دو مورد جشن تولد در دو نقطه از شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل‌های مذکور مراجعه و با توجه به ازدحام جمعیتی که در کوچه و منزل شخصی این افراد وجود داشت، با حکم دادستانی برگزارکنندگان اصلی این مراسم‌ها بازداشت شدند».

سلامی با بیان این‌که سلامت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، افزود: «این افراد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و در حال حاضر با قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌برند».

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: «با توجه به فرهنگ و سنت موجود در مناطق جنوبی استان، اکثر مراسمات شادی و عزا در این منطقه با حضور گسترده‌ی افراد برگزار می‌شود که با توجه به لزوم رعایت فاصله‌ی اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا، برگزاری این‌گونه مراسمات تا عادی شدن شرایط و اعلام ستاد ملی کرونا ممنوع است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز