رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

بازسازی ۴۵ کیلومتر از خطوط ریلی شمال کرمان تا بهمن ماه

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۷:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱۷
بازسازی ۴۵ کیلومتر از خطوط ریلی شمال کرمان تا بهمن ماه
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۴۵ کیلومتر از خطوط اصلی راه آهن شمال استان کرمان تا بهمن ماه سال جاری بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در جریان بازدید از خطوط ریلی بخش یزدان آباد زرند که با همراهی داودی معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی و ارجونی مدیرکل راه آهن استان کرمان صورت گرفت، اظهار داشت: با انجام عملیات عمرانی بازسازی خطوط ریلی از سوی راه آهن جمهوری اسلامی، کار بازسازی و ترمیم ۴۵ کیلومتر از خطوط اصلی راه آهن شمال استان کرمان واقع در محدوده بخش یزدان آباد تا بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزشمند دانستن اقدامات راه آهن در استان کرمان؛ تصریح کرد: طی جلسات و بازدید‌هایی که انجام شده مقرر شد تا بهمن ماه سال جاری یک قطعه به طول ۸ کیلومتر حدفاصل ایستگاه مانی تا سیریز و یک قطعه به طول ۳۷ کیلومتر حد فاصل ایستگاه سیریز تا گل زرد در بخش یزدان آباد بازسازی و ترمیم شود.

او گفت: پروژه بازسازی کامل خطوط ریلی از ایستگاه بافق تا شهر کرمان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این امر بصورت مستمر ادامه و پایان یابد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از پیشرفت ۱۳ درصدی دو قطعه خط راه آهن کرمان، بردسیر، سیرجان خبر داد و افزود: دو قطعه دیگر این خط طبق برنامه زمان بندی خود در حال انجام است.

پور ابراهیمی با اشاره به هماهنگی بین دولت، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس گفت: امیدواریم بتوانیم مطالبات مردمی که در زمینه خطوط ریلی وجود دارد را جامه عمل بپوشانیم.

 

نظر شما