سرمربی مس نوین:

مس نوین میل به پیروزی را در زمین به خوبی اجرا می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵۶
مس نوین میل به پیروزی را در زمین به خوبی اجرا می‌کند
سرمربی تیم فوتبال مس نوین گفت: خوشبختانه تیم ما میل به پیروزی را در زمین به خوبی اجرا می کند. باید در بازی های باقی مانده نیز بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا فصل به خوبی برای ما تمام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان به نقل از سایت رسمی باشگاه مس کرمان؛ رضا ترک‌زاده درباره پیروزی شیرین خانگی مقابل امید گناوه اظهار داشت: بعد از 4 ماه وقفه می‌‌دانستیم که کار برای همه دشوار شده است و بسیاری از تیم‌ ها نمی توانند کیفیت قبلی خود را داشته باشند ولی ما در این مدت تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم تا به آمادگی نسبی برای شروع بازی ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: به بازیکنان گفته بودیم باید از همان دقایق ابتدایی روی دروازه حریف فشار بیاورند و مطمئن بودیم اگر دقت کافی در ضربات آخر داشته باشیم، دروازه حریف بازی می شود. در طول بازی کاملا توپ و میدان در اختیار تیم ما بود ولی یک لحظه تمرکز تیم ما از دست رفت و حریف به گل رسید.

سرمربی مس نوین با بیان اینکه با آگاهی از نقاط ضعف حریف در بین دو نیمه تعویض هایی انجام شد، گفت: بازیکنان ما برای جبران نتیجه نا امید نشدند و این برای من با ارزش بود. بازیکنان تعویضی هر آنچه که از آن ها خواسته شد، به نمایش گذاشتند و پیروزی در این بازی حق مسلم ما بود.

وی اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی جنگیدند و در نهایت به آن دست پیدا کردند. خوشبختانه تیم ما میل به پیروزی را در زمین به خوبی اجرا می کند. باید در بازی های باقی مانده نیز بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا فصل به خوبی برای ما تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز