مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سامانه ملی امید زندگی در کرمان فعال شده است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۳۴۷۵
سامانه ملی امید زندگی در کرمان فعال شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سامانه ملی امید زندگی توسط سمن‌ها به صورت اختصاصی در کرمان طی هفته ازدواج امسال فعال شده و قابلیت بسیاری دارد و با شرایط زندگی امروزی نیاز به مشاوره داریم و استفاده از این سامانه برای تمامی افراد در هر جایگاهی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار کرمان برگزار می‌شد، افزود: سامانه ملی امید زندگی توسط سمن‌ها به صورت اختصاصی در کرمان طی هفته ازدواج امسال فعال شده و قابلیت بسیاری دارد و با شرایط زندگی امروزی نیاز به مشاوره داریم و استفاده از این سامانه برای تمامی افراد در هر جایگاهی ضروری است.

وی اظهار داشت: این ستاد متشکل از ۲۱ دستگاه عضو با مسئولیت مستقیم و چهار نفر از اعضای مجمع جوانان که در نشست گذشته ابلاغ خود را از استاندار کرمان دریافت کردند تشکیل شده است.

پاریزی گفت: استان کرمان ۱۳۵ سمن دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان دارد که این سمن ها متناسب با توانمندیشان به لحاظ فکری و جسمی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و مذهبی فعالیت دارند و با توجه به علاقمندی تاثیرات بسیاری در بخش اجتماعی و فرهنگی استان کرمان گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: در زمان کرونا جوانان و سمن ها اقدامات موثری پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در رزماش همدلی، کمک مومنانه و همت جوانانه ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین آسیب دیدگان توزیع کردند و توزیع مواد ضدعفونی کننده و بسته های بهداشتی را در مناطق حاشیه ای شهرها داشتیم و اقداماتی در بخش سیل در جنوب استان کمک کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) و نام گذاری هفته ازدواج را تبریک گفت.

 

نظر شما