اعضای باند سارقان وانت‌بار در کرمان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۶۰۱۲
اعضای باند سارقان وانت‌بار در کرمان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به انهدام باند ۵ نفره‌ی سارقان وانت‌بار در کرمان گفت: «بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور اظهار کرد: «در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت خودروی وانت در سطح شهر کرمان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت».

وی افزود: «در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی یک متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد».

حسن‌پور بیان کرد: «متهم در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله‌ی موجود به شش فقره سرقت خودرو و همدستی چهار متهم دیگر اعتراف کرد».

وی با اشاره به دستگیری چهار متهم دیگر و تحویل متهمان به مقامات قضایی افزود: «بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد».

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از همشهریان خواست با استفاده از تجهیزات ضد سرقت و دقت در نگهداری خودرو، از بروز این‌گونه جرایم جلوگیری کنند.

 

 

 

نظر شما