فرمانده انتظامی استان کرمان:

نیروی انتظامی برای جمع آوری معتادان متجاهر آمادگی کامل دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۶۳۵۶
نیروی انتظامی برای جمع آوری  معتادان متجاهر آمادگی کامل دارد
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای جمع آوری معتادان متجاهر را دارد و تاکنون نیز در این رابطه اقدامات لازم در تعامل با دستگاه های اجرایی و قضائی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در نشست تدوین شیوه نامه بومی بازتوانی معتادین متجاهر دراستان کرمان افزود: افزایش مطالبه افکار عمومی برای جمع آوری معتادان متجاهر منجر به اجرای طرح جمع آوری این افراد شده و این طرح نیز در صورت تائید مراجع قضائی و اجرایی، تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به این مطلب از اسفندماه سال گذشته کار جمع آوری معتادان متجاهر در استان به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد، گفت: ظرفیت متناسب در سال ها و سنوات گذشته برای جمع آوری معتادان متجاهر ایجاد نشده است که این خلاء در اسرع وقت باید از سوی مسئولان مربوطه مرتفع گردد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: با شیوع بیماری کووید - 19 باید توجه میکردیم که معتادان، افراد آسیب پذیری بوده اند که امروز آسیب زا هستند و به عنوان منبعی برای شیوع کرونا به شمار می روند و لازم است که ساماندهی لازم در رابطه با این افراد انجام شود لذا در امر جمع آوری و نگهداری این افراد با توجه به بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

سردار ناظری  با اشاره به این مطلب که باید ظرفیت لازم برای جمع آوری معتادان متجاهر در استان ایجاد شود، گفت: فرایند جمع آوری، نگهداری و اقدامات پس از دوران بازپروری در شرایط فعلی نیاز به توجه ویژه دارد.

وی عنوان کرد: جلب و افزایش همکاری خیران به ویژه پس از دوران بازپروری جهت عدم برگشت افراد به چرخه مصرف مواد مخدر نیز باید مورد توجه ویژه  قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز