نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان:

هیئت فوتبال استان کرمان همواره حامی فوتبال بانوان بوده است

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۷۱۴۸
هیئت فوتبال استان کرمان همواره حامی فوتبال بانوان بوده است
نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان و سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: طی ۲ سال گذشته با مدیریت جدید هیئت فوتبال استان کرمان حمایت ها از فوتبال بانوان ادامه یافته و ایده جشن قهرمانی برای تیم فوتبال شهرداری بم و سیرجان توسط ریاست این هیئت مطرح شده و حمایت از بخش بانوان و حیطه فوتبال، اقدامی بزرگ برای رشد و تعالی ورزش استان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مرضیه جعفری در نشست هماهنگی جهت برگزاری آیین تجلیل از بانوان فوتبالیست شهرداری بم با بیان اینکه هفت سال با تیم فوتبال شهرداری بم عنوان قهرمانی لیگ برتر و ۱۷ سال به صورت حرفه ای در حوزه مربیگری فوتبال فعالیت می‌کنم، اظهار داشت: هر سال بم قهرمان لیگ برتر بانوان فوتبال می شود اما استان حمایتی از آن نمی‌کند.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته با مدیریت جدید هیئت فوتبال استان کرمان حمایت ها از فوتبال بانوان ادامه یافته و ایده جشن قهرمانی برای تیم فوتبال شهرداری بم و سیرجان توسط ریاست این هیات مطرح شده و حمایت از بخش بانوان و حیطه فوتبال، اقدامی بزرگ برای رشد و تعالی ورزش استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سه تیم فوتبال این استان در بخش آقایان در حد لیگ برتر هستند عنوان کرد: هیات فوتبال استان می توانست شبیه سایر استان ها به تیم های آقایان بپردازد اما تصمیمات رییس این هیات به حوزه بانوان نیز متمرکز شده که می تواند به موفقیت تیم‌های فوتبال بانوان کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: شورای اسلامی و شهرداری بم همکاری ویژه‌ای با این تیم فوتبال دارند و همچنان مسئولانی در کشور وجود دارند که بین بانوان و آقایان تبعیضی قائل نیستند و حتی گام های بیشتری برای فوتبال بانوان برمی دارند.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی شهرداری بم پس از ۱۲ سال تیم داری، اکنون گسترده شده و در این خصوص ظرفیت های بالای هیات فوتبال استان کرمان می تواند به ارتقای فوتبال بانوان بم کمک کند.

جعفری افزود: شهرداری بم این روزها به برند استان کرمان تبدیل شده و مسئولان باید فکری اساسی برای این تیم فوتبال بردارند و با وضع موجود مطمئنیم که سال آینده به مشکل برخورد می کنیم زیرا برخی تیم ها درصدد جذب شاکله اصلی تیم و بازیکنان شهرداری بم هستند که این امر برای ما خطری جدی محسوب می شود.

وی بیان داشت: طی چند سال گذشته بهترین بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری بم را از دست دادیم که این بازیکنان در تیم شهرداری تربیت شدند و امسال با ۶ بازیکن ما رایزنی کرده اند.

مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و سیرجان پیش از ماه محرم در کرمان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز