استاندار کرمان:

اخطار کتبی در انتظار دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۷۵۰۸
اخطار کتبی در انتظار دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند
استاندار کرمان گفت: دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را اجرا نکرده‌اند اخطار کتبی داده می ‌شود و به وزارتخانه آنها نیز اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در جلسه کارگروه نظارت و بازرسی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان کرمان تصریح کرد: آمار مبتلایان در استان نشان دهنده این است که یا نظارت‌ها کافی انجام نمی‌شود یا نظارت‌ها اصلا تاثیری نداشته زیرا آمار ابتلا هنوز کاهشی نشده بلکه افزایشی نیز شده است.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که از روز گذشته افزایش ابتلا نسبت به روزهای قبل داشتیم افزود: تا دیروز تعداد مبتلایان در استان تقریبا ثابت بود اما از دیروز تعداد مبتلایان افزایش یافته است، لذا با دستگاه‌های که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد کنید.

استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه‌هایی که پروتکل‌ها را اجرا نکرده‌اند اخطار کتبی داده ‌شود و به وزارتخانه آنها نیز اعلام می‌کنیم، افزود: دستگاه‌ها نباید بهانه نداشتن نیروی انسانی و منابع مالی، نظارت نکند لذا با آن دستگاه برخورد می‌کنیم و دستگاه‌ها حتی اگر تعطیلی بخشی از پروژه‌هایشان را در پی داشته باشد،باید نظارت را انجام دهند.

وی بابیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها و روش‌هایی دنبال کنیم که در دراز مدت بتوانیم آن را اجرا کنیم افزود: کرونا مشخص نیست تا چه زمان در جامعه باشد، لذا باید فرهنگ و سبک زندگی را تغییر دهیم.

دکتر فدایی عنوان کرد: در این مقطع باید نظارت‌ها با جدیت انجام شود و از هیچ دستگاهی به دلیل نداشتن ماشین و بودجه تعللی نمی‌پذیریم.

وی با اشاره به گشت‌های ویژه کووید 19 اظهار کرد: تصور می‌کنم این گشت ها مقداری از هدف خودشان دور شده‌اند و هدف اصلی آنها این است که تجمعات را تعطیل کنند.

استاندار کرمان با اشاره به سد معبرهایی که در مشتاقیه و قدمگاه صورت گرفته، خطاب به شهرداری گفت: با فروشندگانی که سد معبر می‌کنند با رعایت اصول اخلاقی و انسانی از این مزاحمت‌ها جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز