امروز؛

کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیرساز در شهر کرمان به زمین زده شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۷۹۶۰
کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیرساز در شهر کرمان به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور استاندار کرمان، سفیر کشور افغانستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدایی استاندار کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز گفت: ۴۰ درصد از هزینه های جاری آموزش و پرورش استان در سال ۹۸ توسط خیران پرداخت شده است.

وی از رشد سه برابری جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر داد و افزود: حضور خیران در فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استان چشمگیر و بی نظیر است.

فدایی با اشاره به تحصیل بیش از ۳۴ هزار دانش آموز تبعه خارجی در استان خاطر نشان کرد: نباید هیچ تفاوتی بین دانش آموزان افغانی و  دانش آموزان ایرانی وجود داشته باشد.

استاندار کرمان از افتتاح و بهره برداری از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

بر پایه این گزارش، عملیات ساخت اولین مدرسه از ۱۲۰مدرسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و موسسه خیریه مهر گیتی بر اساس تفاهم نامه با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

گفتنی است: آیین کلنگ زنی این مدرسه ۲۴ کلاسه با حضور استاندار کرمان، سفیر کشور افغانستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران کلنگ احداث این  مدرسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز