نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

روحیه و انگیزه بدنه مدیریتی استان کرمان در سال پایانی دولت کم نشده است

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۹۲۱۱
روحیه و انگیزه بدنه مدیریتی استان کرمان در سال پایانی دولت کم نشده است
امام جمعه کرمان گفت: در مسیر خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته‌ایم و از روحیه و انگیزه بدنه مدیریتی استان کرمان در پایان دولت چیزی کم نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار با دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام عیاری برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را نماد خدمت، مردمداری، دلسوزی، فداکاری، عشقی قلبی به ولایت و به معنی دقیق کلمه انقلابی دانست و افزود: نامگذاری ایام شهادت این شهیدان به عنوان هفته دولت اقدامی پسندیده و الهام بخش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در عمر 41 ساله خود توانسته به واسطه مجاهدت طیف عظیمی از کارگزاران خدوم و پاک دست و انقلابی دستاوردهای بزرگی را در حوزه‌های زیرساختی و پیشرفت و آبادانی به دست آورد.

وی با بیان اینکه امروز هم نظام جمهوری اسلامی توانسته با وجود تحریم‌های کمرشکن، جنگ تمام عیار اقتصادی و مشکلات فراوانی معیشتی و اقتصادی نیازهای اساسی کشور را تامین کند افزود: نظام جمهوری اسلامی توانسته در مسیر خودکفایی و استقلال گام‌های بزرگی را بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه کشور در شرایط خطیر و مهمی قرار دارد گفت: به مدد الهی بدنه مدیریتی استان کرمان با انگیزه‌ای بالا به خدمتگزاری خود ادامه می‌دهند و با توجه به اینکه در پایان دولت هستیم اما از روحیه و انگیزه مدیران دولت چیزی کم نشده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه طرح‌های دولت تا پایان سال به نتیجه برسد افزود: از لحظه به لحظه دوران مسئولیت خود برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و گره‌گشایی از مشکلات مردم استفاده کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز