حضور یک نماینده از کرمان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۷:۴۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۰۳۴۱
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: به دنبال انصراف فولاد زرند از حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور، استان کرمان تنها با یک نماینده در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با سازمان لیگ فوتسال کشور (که در آن زمان ریاستش با آقای انصاری فرد بود) داشت، توانست دو امتیاز برای استان کرمان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور بگیرد.

او افزود: یکی از این امتیازات را با توجه به پتانسیل خوبی که جیرفت در بحث فوتسال داشت به این شهرستان واگذار کردیم و امتیاز دیگر نیز با توجه به پیگیری‌های فولاد زرند به این تیم داده شد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تیم فولاد زرند از حضور در رقابت‌ها کناره گیری کرد و به دنبال این اتفاق، تیم تغلیظ مس که قهرمان رقابت‌های لیگ برتر استان کرمان طی فصل مسابقاتی ۹۸ ـ ۹۹ شده بود، در نامه‌ای اعلام کرد آمادگی دارد به جای فولاد زرند در رقابت‌ها شرکت کند.

امیرخسروی بیان داشت: ما در خصوص این موضوع با سازمان لیگ رایزنی کردیم، اما سازمان لیگ اعلام کرد، از آنجایی که استان کرمان دو امتیاز بدون شرکت در مسابقات به دست آورده است، با توجه به اینکه ۹ استان دیگر متقاضی حضور نمایندگان‌شان در این لیگ هستند، لذا اعطای سه امتیاز دیگر امکان پذیر نیست.

او افزود: هم اکنون با انصراف فولاد زرند از حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور، استان کرمان تنها با یک نماینده (تیم ایثار جیرفت) در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

امیرخسروی تصریح کرد: برنامه مسابقات تیم فوتسال ایثار جیرفت به شرح زیر است:

WhatsApp Image 2020-08-26 at 08.22.57

نظر شما