نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

طرح سرباز ماهر در مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان اثربخشی زیادی دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۱۶۸۹
طرح سرباز ماهر در مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان اثربخشی زیادی دارد
امام جمعه کرمان گفت: اجرای طرح سرباز ماهر در مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان اثربخشی زیادی داشته و یک اقدام بسیار ارزشمند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در دیداری که نماینده قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان انتظامی استان کرمان با وی داشتند با بیان اینکه قبلا فرهنگ مردم این گونه بود که دانش‌آموزان در فصل تابستان کار و در واقع کسب مهارت می‌کردند اظهار داشت: متاسفانه این فرهنگ از دست رفت و مردم کار کردن را عیب دانستند.

وی افزود: از این طرز فکر جدید آسیب‌های زیادی دیدیم و امروز به این نتیجه رسیدیم که مهارت در هر عرصه‌ای بسیار لازم است چراکه شرایط کشور به‌گونه‌ای است که افراد برای اشتغال باید مهارت لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در تمام اقشار باید افزایش یابد و همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند افزود: ایده سرباز ماهر یک اقدام بسیار ارزشمند در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه نباید وقت جوانان در دوران سربازی تلف شود و اجرای طرح سرباز ماهر در مهارت‌آموزی و اشتغال بسیار اثربخش است گفت: این طرح باید به‌گونه‌ای اجرا شود که سربازان موظف باشند در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کنند و اگر شرکت نکردند دوران سربازی آنها به پایان نرسد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه اشتغال فرزندان دغدغه اکثریت خانواده‌ها است، گفت: اگر بتوان اشتغال سربازان را برای بعد و یا در حین سربازی پیگیری کنیم اقدام بسیار مهمی است که آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی با ابراز اینکه خانواده‌ها حتما از طرح سرباز ماهر در دوران سربازی حمایت خواهند کرد و اهمیت آن را می‌دانند گفت: فرصت سربازی یک دوران طلایی است و در این دوران باید به ارتقای تمام ابعاد روحی و جسمی سربازان دقت کرد و برای آن برنامه داشت تا وقت آنها به بطالت نگذرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز