استاندار کرمان:

همه دستگاه‌ها در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۲۵۱۵
همه دستگاه‌ها در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند
استاندار کرمان در نشست کار گروه استانی اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور بر اتصال تمامی مدارس استان تا ابتدای مهر ماه به اینترنت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی پس از ارتباط ویدئو کنفرانسی روسای آموزش و پرورش استان کرمان با مقام معظم رهبری، بر همکاری همه مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس در شرایط شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

وی  با بیان اینکه استفاده از آموزش مجازی در شرایط فعلی امری انکار ناپذیر است بر تقویت اینترنت در مناطق دور دست و اتصال تمامی مدارس استان به اینترنت تاکید کرد.

فدائی تاکید کرد: لیست مدارسی که به اینترنت متصل نیستند جهت پیگیری و تسریع در روند اتصال به استانداری ارسال شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حفظ سلامتی تمامی مردم و دانش آموزان اولویت اصلی مسئولان است  بر برنامه ریزی جهت بازگشایی مدارس بر اساس شرایط سفید، زرد و قرمز تاکید کرد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه محوری و آمادگی بر اساس شرایط مختلف برای بازگشایی مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس است.

فدائی بر توانمند سازی نیروی انسانی مدارس متناسب با شرایط کرونا تاکید کرد.

بر پابه این گزارش: در حاشیه اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور کار گروه استانی این اجلاس با حضور استاندار کرمان، مدیر کل نوسازی و مدیر کل آموزش و پرورش با محوریت بازگشایی مدارس برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز