رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان:

جوانان کرمانی در دهه نخست محرم سنگ تمام گذاشتند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۸
رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان گفت: بیش از ۲۰ برنامه مختلف توسط سمن‌های جوانان در دهه نخست محرم امسال با شعار جوانان مدافعان سلامت عزاداران حسینی برگزار شد و باید بگویم جوانان کرمانی در دهه نخست محرم سنگ تمام گذاشتند.

احمد احمدی‌نژاد در گفت و گو با برنا در این خصوص اظهارداشت: محرم امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد اما با این وجود این محدودیت ها که به علت بیماری کرونا ایجاد شد هیچ خللی در مهر و علاقه جوانان به امام حسین ایجاد نکرد.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان با اشاره به راه اندازی پویش ملی جوانان مدافعان سلامت عزاداران حسینی گفت: امسال در خانه جوانان استان کرمان برنامه های متنوعی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد که از جمله به مرثیه خوانی و هم چنین برگزاری مراسم شام غریبان در این خانه می توان اشاره کرد.

وی افزود: سمن های جوانان نیزدر سراسر استان و هم چنین مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان به اجرای مراسم محرم پرداخته و برخی نیز توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم داشتند.

احمدی‌نژاد در پایان اضافه کرد: این پویش ملی همچنان ادامه دارد و سمن‌های جوانان به اجرای برنامه های خود در ادامه ماه محرم و صفر با رعایت موازین بهداشتی خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز