رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد:

انهدام باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۷:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۴۱۲۱
انهدام باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی
رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده‌های دامی و دستگیری ۳ متهم در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد، از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده‌های دامی شرکت‌های عشایری و اتحادیه‌های روستایی جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه ۳ متهم شامل رئیس و کارمند یک شرکت و مسئول فروش یک کارخانه تولید آرد بازداشت شده اند و در خصوص سایر متهمان، پرونده تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

موحد با اشاره به اینکه این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس، تحصیل مال نامشروع از طریق شبکه‌ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند، بیان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون چشم پوشی برخورد می کند.

او تصریح کرد: این شبکه با استفاده از دریافت حواله‌های دولتی تخصیصی به عشایر و روستائیان و نانوایان و فروش آن‌ها به شبکه‌های دلال در بازار آزاد با استفاده از جعل اسناد در ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و  ۲۵۲ هزار و ۸۴۰ کیلوگرم آرد و  ۶۹۸ هزار و ۲۶ کیلوگرم نهاده‌های دامی یارانه‌ای عشایر و روستائیان را وارد بازار آزاد کرده و حقوق عشایر و روستائیان را تضییع کرده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: گردش وجه حاصل از فروش خارج از شبکه آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای این شبکه در مجموع بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است.

او از ورود به موقع مقامات قضایی در جنوب استان و همچنین مجاهدت‌های خاموش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز