پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲۶
پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به همت این نهاد را توسعه خدمات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان اعلام و بیان کرد: ۵ هزار و ۵۰۳ فقره تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون در حوزه‌های حمایت، اشتغال و مسکن مددجویان پرداخت‌شده است.

او از دیگر اهداف اصلی صندوق را افزایش پرداخت وام به جامعه مخاطب و گسترش کمک مالی قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر عنوان کرد و افزود: یکی از منابع اصلی و مهم صندوق، جذب سپرده خیرین و سایر اقشار جامعه است که با جذب سپرده بیشتر و ایجاد هم‌افزایی، می‌توانیم کمک‌رسان اقشار نیازمند جامعه باشیم و به همین منظور جذب سرمایه و سپرده‌گذاری خیرین در صندوق قرض‌الحسنه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

صادقی از پرداخت ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون  به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد وبیان داشت: خیران نیکوکار هم‌اکنون ۱۰۵ میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری کرده‌اند.

او بابیان اینکه صندوق امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و تکریم آن‌ها راه‌اندازی شده است گفت: کمیته امداد با راه‌اندازی این صندوق از معدود سازمان‌هایی است که خدمت قرض‌الحسنه واقعی را ارائه می‌دهد.

صادقی یکی دیگر از اهداف صندوق امداد ولایت را ارائه تسهیلات اشتغال، کارگشایی، کمک‌هزینه درمان و مسکن به مددجویان و محرومان به‌منظور تقویت جایگاه قرض‌الحسنه و نیت خیر خیران در کمک به نیازمندان واقعی دانست.

 

نظر شما