معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:

توام بودن علم و ایمان، نخستین درس مکتب شهید سلیمانی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۵۵۶۶
توام بودن علم و ایمان، نخستین درس مکتب شهید سلیمانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می تواند از ما دستگیری و ما را هدایت کند و نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است که شهید سلیمانی آن را در حد اعلای خود داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری "علمدار" یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  شهید سلیمانی صاحب مکتب نجات بخشی است و یکی از درس هایی که از شهید می گیریم، ارتباط دانش و فرهنگ با راهبری و هدایت گری شهید است.

وی با اشاره به این که تجلی گاه علم و ایمان در گلزار شهدا حاصل شده، افزود: علم و ایمان دو بال پرواز انسان هستند و باید علم و ایمان با هم باشد و باید کسی دست ما را بگیرد و هدایت کند.

بصیری با اشاره به این که اگر خودخواه باشیم دانش فقط وسیله خودخواهی ما می شود، تصریح کرد: علم مایه هدایت است اما انسان باید به لوازم آن ملتزم باشد و باید راه جویی و راهبری را از پیامبران یاد بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می تواند از ما دستگیری و ما را هدایت کند و نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است که شهید سلیمانی آن را در حد اعلای خود داشت.

وی اظهار کرد: عدم توقف در مسیر حرکت، ویژگی دیگر شهید سلیمانی است که سردار سلیمانی هیچ گاه متوقف نشد.

بصیری با اشاره به این که انسان باید همواره به دنبال پیشرفت، کسب معرفت و کمال انسانی باشد، گفت: اگر جشنواره ای برگزار و یادی از سردار سلیمانی می شود و فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در جشنواره شرکت می کنند برای این است که اعلام کنند دانش خود را در خدمت ایمان، نجات، راهنمایی و راهبری قرار خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این که ما آمده ایم پیوند ببندیم راه، مرام و فکر این شهید الهی را پیش روی خود و الگو قرار خواهیم داد عنوان کرد: استان کرمان آمادگی برگزاری همه برنامه هایی که پیرامون سردار سلیمانی باشد را دارد.

برپایه این گزارش: در این مراسم پوستر جشنواره ملی فرهنگی هنری "علمدار" رونمایی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز