استاندار کرمان:

جابجایی دام‌ بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۷۲۴۳
جابجایی دام‌ بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود
استاندار کرمان گفت: جابجایی دام‌ها بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود و دامپزشکی نمی‌تواند برای دام‌های بدون پلاک مجوز صادر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: عدم کنترل قاچاق کالا، تاثیر مستقیم بر قیمت کالاها، وضعیت اقتصادی استان و گرانی‌‌ها دارد.

استاندار کرمان پایبندی به تصمیمات و مصوبات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد تاکید قرار داد. وی در ادامه راه‌اندازی معاونت امنیتی اقتصادی ناجای استان را مفید دانست و گفت: ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق در سال جاری 65 درصد افزایش داشته که نشان‌دهنده فعالیت نیروها است.

فدائی تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق باید از مبادی صورت گیرد و برخورد با کالاهای قاچاق در سطح عرضه فروشگاه‌ها به عهده اصناف و داروخانه‌ها به عهده علوم پزشکی است.

استاندار کرمان در ادامه به مصوبات قبلی در خصوص جابجایی دام اشاره داشت و با بیان اینکه ' جابجایی دام‌ها بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود' اضافه کرد: دامپزشکی نمی‌تواند برای دام‌های بدون پلاک مجوز صادر کند، دام‌های عشایر در صورتی که پلاک‌گذاری نشده باشند، جابجایی آنها منوط به مجوز سازمان عشایری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز