مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان عنوان کرد:

وجود ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند در کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۷۸۳۶
وجود ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند در کرمان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: ۲۰ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، از آغاز رویداد ملی شورعاطفه‌ها با پویش ایران همدل دو در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد ملی از ۲۲ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغازشده و تا ۱۲ مهرماه امسال ادامه دارد.

او هدف از اجرای این رویداد ملی را تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود: ۲۰ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

صادقی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیران و نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک در دستور کار قرار داده است.

او به رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان کرمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹، شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت و همچنین کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

صادقی گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

مردم خیر و نوع دوست استان کرمان طی پارسال در قالب جشن عاطفه‌ها چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز