محمدعلی‌پور، مدافع تیم ملی جوانان:

تفکرات آقای مظلومی سبب پیشرفت تیم ملی جوانان می‌شود/ تیم متحدی داریم

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۷:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳۸
تفکرات آقای مظلومی سبب پیشرفت تیم ملی جوانان می‌شود/ تیم متحدی داریم
مدافع تیم ملی جوانان از شرایط و آخرین اخبار این تیم سخن گفت.

عارف محمدعلی‌پور مدافع باشگاه پرسپولیس تهران که برای گذراندن خدمت سربازی‌اش فصل گذشته را در فجرسپاسی شیراز گذراند، درخصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی جوانان فوتبال ایران به برنا گفت: آخرین اردوی تیم ملی جوانان در تهران برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور، چند بار اردوی بعدی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

وی درخصوص شرایط تیمی تیم ملی جوانان نیز گفت: شرایط بسیار خوبی است و یکی از متحدترین تیم‌های ملی پایه را شاهد هستیم. از نظر فنی بچه‌ها در سطح قابل توجه‌ای هستند و انشالله با آمادگی کامل، راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی خواهیم شد. تمامی ارکان تیم دست در دست هم و متحد به دنبال یک هدف هستیم و آن نیز موفقیت تیم ملی جوانان، در رقابت‌های پیش‌رو است.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران که اکنون جزو ارکان اصلی تیم ملی جوانان است، درخصوص کار کردن با پرویز مظلومی نیز گفت: آقای مظلومی شخص بسیار آینده‌نگر و با کلاس کاری خیلی خاص است. از نظر فنی من نمیتوانم درخصوص ایشان صحبت کنم اما فقط می‌توانم بگویم که تفکرات آقای مظلومی سبب پیشرفت تیم ملی جوانان می‌شود زیرا کمتر زمانی، مربی تیم‌های ملی پایه، همچون آقای مظلومی چنین نگاه حرفه‌ای به بازیکنان کرده بودند.

محمدعلی‌پور در خاتمه درخصوص شرایط فصل آینده‌اش نیز گفت: خدمت مقدس سربازی را فصل گذشته در باشگاه فجرسپاسی شیراز گذراندم و گرچه از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده‌ام، اما با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهم شد.

 

نظر شما