معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان:

بدهی دولت به شهرداری‌ها از راه تهاتر پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴۵
بدهی دولت به شهرداری‌ها از راه تهاتر پرداخت می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها و برعکس طبق قانون از طریق تهاتر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی در همایش شهرداران سراسر استان کرمان افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان موظف هستند تاییدیه نداشتن خلافی ساختمان‌های زیرمجموعه را از شهرداری‌ها دریافت کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد رفع کمبود ماشین آلات شهرداری‌ها که در سفر معاون عمرانی وزیر کشور به استان کرمان مطرح شد اظهار داشت: در صورتی که شهرداری‌ها یک سوم هزینه تامین ماشین آلات و تجهیزات و از محل اعتبارات استانی یک سوم تامین شود، مابقی را وزارت کشور پرداخت می‌کند لذا انتظار می رود شهرداران استان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند که مشکل فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اضافه کرد: شهرداران باید با مصوبات ستاد مدیریت بحران را در این استان حادثه خیز، برای ارسال تجهیزات و امکانات خود در محل بحران را باید اجرا کنند و خلاف آن، تخلف محسوب می‌شود و در مقابل استانداری کرمان نیز در حد توان به شهرداری‌ها کمک می‌کند. وی با اشاره به فرا رسیدن فصل بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیلاب گفت: شهرداران موظف به حفظ شهرها در مقابل سیلاب هستند لذا ضعف‌های شهرها را باید از هم اکنون شناسایی و نسبت به رفع محل های جمع آوری سیلاب پیش از آغاز بارندگی ها اقدام شود.

آیت‌اللهی‌موسوی با اظهار مخالفت در خصوص تبدیل روستاها به شهر گفت: خدمات شهری باید متناسب با تبدیل روستا ارائه شود و این درحالی است که پس از تبدیل به شهرداری‌ها درآمد مناسبی برای خدمت‌رسانی ندارند.

همچنین در این همایش شهرداران سراسر استان کرمان به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف شهری و بودجه ای پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز