رییس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان:

مرشدان زورخانه‌ای و نواهای عاشورایی در کرمان به رقابت می‌پردازند

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۹۸۰۰
رییس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان گفت: جامعه شریف کار، تولید و خانواده آنان در نخستین دوره مسابقات مرشدی 'آواهای زورخانه‌ای، نواهای عاشورایی'، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ هادی طالبی در این خصوص افزود: این دوره از رقابت‌ها به همت هیات ورزش کارگری و انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان و به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحوم مرشد ابدانی تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات مرشدی 'آواهای زورخانه‌ای، نواهای عاشورایی' در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تعداد شرکت کنندگان نامحدود است و این رقابت ها به‌علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

رییس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان گفت: زمان ارسال آثار از روز ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شده و در پایان به نفرات برتر حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی با داشتن سه ماه سابقه بیمه از سوی شرکت کنندگان ضروری است، بیان داشت: کلیپ های ارسالی باید به صورت افقی در حداکثر زمان پنج دقیقه باشد.

طالبی با بیان شرایط فنی این رقابت‌ها و اینکه اشعار استفاده شده باید از مذهبی، به‌ویژه از شهدا و حماسه‌سازان واقعه کربلا باشد افزود: شرکت کنندگان نام، نام خانوادگی، نام شهرستان، متن شعر، نام شعر و دستگاه موسیقی مورد اجرا را به همراه فیلم ارسالی، برای هیات داوران ارسال کنند.

وی عنوان کرد: امتیاز آواز، ادبیات و ضرب با هم محاسبه می شود و استفاده از زنگ زورخانه اختیاری است و اجراها در دستگاه های موسیقی ایرانی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان از هیات ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌علت حمایت از برگزاری این رویداد قدردانی کرد و گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال کلیپ های هنرنمایی خود با شماره تلفن همراه ۰۹۳۹۴۶۷۱۸۳۳ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز