معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

با افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را زیر پا بگذارند، برخورد می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۸
با افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را زیر پا بگذارند، برخورد می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را زیر پا بگذارند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری، در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: استان کرمان همچنان قرمز است؛ ولی خوشبختانه بدتر از دیگر استان‌های کشور نیست.

او با اشاره به اینکه بیان ما از قرمز بودن وضعیت استان، یعنی هشدار و احساس خطر جدی است، افزود: وارد فصل سرما و پاییز شده ایم و اگر مسائل بهداشتی رعایت نشود، شدت بیماری بیشتر می‌شود.

بصیری گفت: افرادی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی را زیر پا بگذارند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و چنانچه مجمع و نمایشگاهی بازگشایی شود، برخورد جدی خواهد شد.

او افزود: چنانچه وضعیت شهری از نظر شیوع کرونا ویروس سفید است، باید حتما موارد بهداشتی رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کرمان گفت: نیاز است تا بازرسی‌ها و نظارت‌ها تشدید شود.

او با  قدردانی از آموزش و پرورش استان کرمان برای همکاری در بازرسی از مدارس با توجه به شرایط کنونی، گفت: در بازگشایی مدارس ۸۳ درصد از مدارس و دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و غیره را رعایت کردند.

بصیری بیان داشت: تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ مدرسه مورد بازدید آموزش وپرورش قرار گرفته اند که ۶۵ درصد آن، طی هفته‌های قبل بوده است.

او گفت: ۶ هزار و ۹۰ بازرسی در کل استان از تمامی مکان‌ها و اجتماعات انجام شده است که به ۴ هزار و ۸۱۵ مورد تذکر شفاهی داده شده است  و ۱۴۳ مورد از واحدهای متخلف تعطیل شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز