در پیام تبریک دکتر پورابراهیمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس عنوان شد:

ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۲۱۹۳
ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد
دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی پیامی؛ هفته دفاع مقدس را به عموم خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان وایثارگران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام دکتر پورابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی آغاز شد که ارتش بهم ریخته داشتیم و سپاه پاسداران به شکل امروز که با عزت از آن نام می‌بریم، نبود و همه نشان می داد در عرصه اجرا در جنگ نمی توانیم موفق باشیم.

اما معادلات مادی و عادی جریان جنگ با تحلیل متفاوت امام راحل تغییر کرد، به این شکل که ما به غیر از ساز و کارهای جنگ، ساز و کار اعتقاد و مبانی دینی و ارزش ها و آرمان هایی داریم که برای آن انقلاب کردیم.

آن اعتقادات، اتفاقی را رقم زد که نه تنها یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم، بلکه نتیجه مجاهدت های هشت سال دوران دفاع مقدس بزرگترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی است که ما در عرصه های مختلف از آن بهره می گیریم

بی شک اگر انقلاب اسلامی ایران امروز با عزت استمرار می‌ دهد و با وجود مشکلات در اوج اقتدار است، به برکت دوران دفاع مقدس است و اکنون از ذخیره هشت سال دفاع مقدس خرج می‌ کنیم.

ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

بدون تردید نیروهای سپاه، بسیج و ارتش با تمام توان راه شهدا را ادامه می دهند و برای تداوم اقتدار نظام اسلامی تلاش می کنند و باید درود فرستاد بر خانواده های شهدا و جانبازان که در راه انقلاب، عزیزانشان را تقدیم کردند و امروز باز از همان خانواده ها افرادی در نیروهای نظامی به کشور خدمت می کنند.

بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، بر تمامی شهدا و همچنین جانبازان ، پدران و مادران شهدا، آزادگان و تمامی مردم انقلابی کشور ایران که با کمک در راستای پیشرفت انقلاب شکوهمند ایران تلاش میکنند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت می کنم .

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

نظر شما