رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان:

به کارگیری نیروی آزاد در مدارس غیردولتی بدون تایید هسته گزینش ممنوع است

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۳۲۶۵
به کارگیری نیروی آزاد در مدارس غیردولتی بدون تایید هسته گزینش ممنوع است
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به کارگیری نیروی آزاد در مدارس غیردولتی بدون تایید هسته گزینش ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریبا اسکندرزاده در گردهمایی کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و نمایندگان موسسان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به لزوم اجرای مفاد بخشنامه ماده 18 در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، گفت: گزینش نیروهای مدارس غیردولتی بر عهده نهادهای نظارتی است و بدون تایید و صلاحدید این نهادها از جمله هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان هیچ نیروی آزادی نمی تواند در مدارس غیردولتی مشغول به کار شود.

وی افزود: شهریه مدارس غیردولتی و تمامی امکانات و خدماتی که در مدرسه ارائه می شود بایستی شفاف سازی شده و در معرض دید اولیا قرار گیرد یا به طرق مختلف به اطلاع آن ها رسانده شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ممنوعیت دریافت وجه نقد از اولیا توسط مسئولان مدرسه اظهار داشت: در همه مدارس باید حتما دستگاه کارت خوان سیار((pos  وجود داشته باشد.

 اسکندرزاده گفت: هر چند سال تحصیلی متفاوتی را آغاز کرده ایم و در مرحله همه گیری بیماری کرونا هستیم اما شاهد کاهش آمار دانش آموزان مدارس غیردولتی نبودیم و این موضوع بیانگر اعتماد مردم به مدارس غیردولتی و سطح خوب آموزش های حضوری و مجازی در این مدارس است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز