یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر متلاشی شد/ قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۳۴۵۲
یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر متلاشی شد/ قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می نمودند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از انجام یکسری  اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات جیرفت  مشخص گردید یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می نماید.

این مقام قضایی گفت:اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته های مخصوص و  بطری های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می نمودند .

سلامی اعلام کرد:پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی ودر دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی  جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف گردیده است.

سلامی افزود:در این عملیات بالغ بر  400 کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته های  ۱۰ کیلوگرمی و بطری های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شده است.

دادستان جیرفت بیان کرد:در این رابطه دو خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سایپا دیزل ویک دستگاه پژو 405 در محوطه این کارخانه که در حال آماده سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده اند توقیف شده است  .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز