پاسخگویی استاندار کرمان به شهروندان؛

برای طرح مشکلات با ۱۱۱ تماس بگیرید

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۵۱۱۷
برای طرح مشکلات با ۱۱۱ تماس بگیرید
در ادامه برنامه هفتگی ملاقات استاندار کرمان با قشرهای مختلف، محمدجواد فدائی صبح امروز ششم مهرماه با ۹ نفر از مراجعان دیدار کرد‌. همچنین استاندار کرمان از طریق سامانه‌ی ۱۱۱ پاسخگوی ۱۳ نفر از مردم استان بود. عمده‌ی مشکلات مطرح شده در این تماس‌ها و ملاقات‌ها، مسائلی از جمله تامین مسکن برای قشر نیازمند و تسهیلات اشتغال‌زایی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ همچنین، در ارتباط ویدئو کنفرانس استاندار کرمان با فرمانداری سیرجان، درخواست یکی از شهروندان بررسی شد.

در این ملاقات مردمی که مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌‌های اجرایی حضور داشتند، تامین مسکن برای قشر نیازمند، تسهیلات اشتغالزایی و ... عمده‌ی مشکلاتی بود که مطرح شد و  فدائی ضمن بررسی آن‌ها، دستورات لازم را صادر و ابلاغ کرد.

برپایه این خبر، پاسخگویی مسئولانه با حفظ تکریم جایگاه ارباب رجوع از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که در این راستا دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان به عنوان متولی برگزاری دیدارهای چهره به چهره استاندار با مردم، بسترهای لازم برای تحقق این امر را فراهم می‌کند.

سامانه ارتباطی «سامد» به شماره ۱۱۱ امکانی است که مردم می‌توانند با برقراری تماس به بیان مسائل و مشکلات و نکته نظرات خود بپردازند.

 

نظر شما