مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان:

ادعاهای رییس شورای اسلامی سیرجان از اساس کذب است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۵۱۳۳
ادعاهای رییس شورای اسلامی سیرجان از اساس کذب است
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با اشاره به ادعای کمک 38 میلیارد تومانی شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان به شهرداری کرمان گفت: همانطور که در مصاحبه رییس محترم شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان اعلام شد، هیچ‌گونه کمکی ازسوی این شرکت‌ها به شهرداری کرمان نشده و این ادعا از اساس کذب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سلمان متحدین با اشاره به سند منتشرشده در خصوص کمک 38 میلیاردی شرکت گل‌گهر سیرجان به مرکز استان گفت: رییس محترم شورای اسلامی شهر سیرجان در ابتدا ادعای کمک شرکت‌های صنعتی و معدنی به شهرداری کرمان را مطرح کردند که در سند منتشرشده، هیچ‌گونه اشاره‌ای به این موضوع نشده است.

وی ادامه داد: به‌طور یقین شورای اسلامی شهر سیرجان باید ادعای مطرح‌شده را جهت رفع ابهام از اذهان عمومی ثابت کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با اشاره به صحبت‌های پیشین رییس محترم شورای اسلامی شهر سیرجان با این جمله که «پل‌های روگذر احداث‌شده در چندسال اخیر در شهر کرمان از پول شرکت‌های سیرجانی بوده و حاصل خون دل سیرجانی‌هاست»، گفت: با این گفته، به‌نوعی مردم دو شهر سیرجان و کرمان مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند که شهرداری کرمان حق قانونی خود می‌دانست برای رفع این شبهه، از طریق مقام قضایی اقدام نماید تا در محضر مراجع قضایی نسبت به گفته‌ها و ادعاهای مطرح‌شده پاسخ‌گو باشند.

متحدین افزود: با مصاحبه اخیر رییس محترم شورای اسلامی شهر سیرجان و انتشار سند یادشده، به‌نوعی صورت‌مسئله یعنی کمک شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان به شهرداری کرمان پاک شده که این موضوع در دست پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به مصاحبه شهردار کرمان و تکذیب ادعای این کمک‌ها گفت: کلان‌شهر کرمان، مرکز استان و به‌نوعی پیشانی استان است که همۀ شرکت‌ها، معادن و نهادهای سراسر استان از آن خدمات می‌گیرند؛ بنابراین، به‌طور یقین باید نسبت به آبادانی و افزایش امکانات و خدمات آن نیز دغدغه داشته باشند.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد: برای احداث پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، ازسوی شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان، هیچ‌گونه کمکی به شهرداری کرمان نشده است.

 

نظر شما